Avui, tot i pixar fora de test una mica, he vist una notícia en què la BSA parla dels efectes negatius de la pirateria de programari a Europa i de la necessitat que els estats implantin la directiva europea sobre la propietat intel·lectual. Segons la persona que han entrevistat -ho sento, ho he vist de passada-, els guanys en diners i en llocs de treball a Espanya serien considerables si es lluités contra la pirateria.

En/na Benjamí Villoslada ha escrit:

El Dimecres, 14 de Desembre de 2005 15:00, Benjamí Villoslada va escriure ...

Llàstima que no hi hagi lleis
físiques pel pensament, unes que obliguin als desordenats seguir un ordre
lògic.

... i ara hi afegeix:

O que la LOE no obligui a llegir clàssics com «La servitud voluntària» de n'Étienne de la Boétie. Si ho fessin, amb un poc de sort, d'aquí a 2 generacions, alguns polítics no confondrien la velocitat amb la xulla a l'hora de parlar de programari lliure --i més coses :)



        
        
                
______________________________________________ Renovamos el Correo Yahoo! Nuevos servicios, más seguridad http://correo.yahoo.es

----------------------------------------------------------------
Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/
----------------------------------------------------------------

Respondre per correu electrònic a