From: MCTI Newsletter [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, April 27, 2005 3:39 PM
Subject: Informare MCTI - Costituirea grupului de lucru consultativ
pentru reglementarea utilizarii standardelor deschise in administratie

                              INFORMARE DE PRESA

Costituirea grupului de lucru consultativ pentrureglementarea utilizarii
                 standardelor deschise in administratie

Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei invita
reprezentantii firmelor, asociatiilor profesionale, administratiei
publice si experti independenti sa participe la formarea grupului de
lucru consultativ pentru reglementarea utilizarii standardelor deschise
in administratie.

Scopul acestui grup de lucru este de a recomanda forma si continutul
standardelor deschise care urmeaza a fi folosite in administratia
publica.

Persoanele interesate sunt invitate sa se inscrie online la adresa:
[EMAIL PROTECTED] pana la data de 13 mai 2005.

                                                              27.04.2005

--
Manac Dragos <[EMAIL PROTECTED]>
System & Network Solutions