Mielieji,

Kviečiame kuopų globėjus, tėvus, katechetus

Perkūno mane vyks susitikimas su kunigu Vytautu Sadausku SJ, kuris pristatys
tris savo knygas, skirtas vaikams ir jaunimui:

*       „Geroji Naujiena mažiems ir dideliems“ (tinka 7-12 m vaikams);
*       „Didieji klausimai vaikams“ (tinka 12-14 m. paaugliams);
*       „Didieji klausimai jaunimui“ (tinka 14-18 m. jaunuoliams).

Šiose knygelėse, kaip nurodo autorius, galima rasti Senojo ir Naujojo
Testamento ištraukas, suprantamus ir vaizdingus pasakojimus apie Bažnyčią,
Šventąją Trejybę, krikščioniškus simbolius, Sakramentus ir svarbiausias
sakralines metų šventes ir jų reikšmę kasdieniniame gyvenime. Knygelės ne
tik pagelbės pedagogams ruošiant vaikus Pirmajai Komunijai, bet ir padės
tėveliams atsakyti į vaikų klausimus, kylančius kasdieninėse situacijose,
įkvėpiančias rinktis kelią kartu su Dievu. Knygos skaitymas kviečia visus
šeimos narius leistis į tikėjimo kelionę, kalbėtis apie tikėjimo patirtis ir
tiesas šeimos rate.

 Vienos mamos atsiliepimas apie kun. V. Sadausko SJ knygutę, kurią skaitė
savo sūnui:

„Jis [sūnus] buvo toks susidomėjęs, klausėsi visko taip įdėmiai, net su
ašarytėm akytėse. Net rinkau žodžius, kaip paaiškint, kad nesigraudintų.
Ačiū už šitą gražią knygutę! Sūnelis pasakė, kad jam labiausiai patiko tai,
kad gyvenimas nugali mirtį. Taip, sakau jam, man irgi. Jis taip džiaugėsi!
Aš dėl to knygutės negaliu pamiršti. Kokia graži, net pačiai verkti
norisi...“

 Kviečiame visus, kuriems svarbus vaiko, jaunuolio ugdymas, sudalyvauti
šiame susitikime ir kartu padiskutuoti, apie evangelizaciją mokslo amžiuje,
pasiklausyti kun. V. Sadausko įžvalgų ir užduoti Jums rūpimus klausimus.
Renginys NEMOKAMAS.

 BUS GALIMA ĮSIGYTI KNYGŲ GEROMIS KAINOMIS.

Laikas: 2016 m. spalio 7 d.

Pradžia: 15.00 val.

Vieta: Perkūno namas, KAUNAS (adresas: Aleksoto g. 6)

Pagarbiai,

Vilhelmina Raubaitė – Mikelionienė

Direktorė

VšĮ Gyvenimo ir tikėjimo institutas