From: brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk
[mailto:brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk] On Behalf Of Søren Skov Andersen
Sent: 25. oktober 2014 12:33
To: brygfo...@haandbryg.dk
Subject: [Brygforum] Hoprocket

Hejsa

Nu nærmer julen sig jo, og det er tid til at finde på nogle gode ønsker. Til
alt held er det for mig nemt at finde på noget bryggeudstyr, jeg lige går og
mangler ;o)

Hvordan er jeres arfaringer med en hoprocket? Kommer der en god øl ud af det?
Hvormeget humle skal man bruge? Kan man lave en hoprocket selv?

Størrelsesmæssigt har jeg brug for en hoprocket, der passer til 25 liter urt,
og som skal monteres mellem min Braumeister 20 og en modstrømskøler fra Lund
Teknik.

Blichmann's hoprocket:
http://www.northernbrewer.com/shop/blichmann-hoprocket.html
http://www.maltbazaren.dk/shop/blichmann-hoprocket-2577p.html

MVH/Søren

The information contained in this message is privileged and intended only for
the recipients named. If the reader is not a representative of the intended
recipient, any review, dissemination or copying of this message or the
information it contains is prohibited. If you have received this message in
error, please immediately notify the sender, and delete the original message
and attachments.

Please consider the environment before printing this email.