  From: F Jorgensen
  To: Christian Scheffel
  Cc: <brygfo...@haandbryg.dk>
  Sent: Thursday, January 01, 2015 3:55 PM
  Subject: Re: [Brygforum]Flaskekarbonering of flaskestørrelse...

  Hej

  Jeg vil mene at det går lige hurtigt, forholdet imellem sukkermængde og
antallet af gærceller bliver jo det samme.

  venlig hilsen
  Filip Jørgensen

    Hej! Når nu man har noget øl der skal være hurtigt klart og det skal
flaskekarbonere,  mon så det går hurtigst på store eller små flasker? Jeg har
tappet det på flere størrelser.  Nogle teoretiske meninger eller praktiske
erfaringer med det?