Hej Jens Peter

Det er helt sikkert på den kolde side at du har et problem, altså efter
urtkogningen.
Jeg ville kontrolle alt jeg bruger derefter, måske særligt haner, slanger
osv. for urenheder. Du ved sikkert godt at du kun kan decinficere rengjorte
emner, det er altså ikke nok at lægge det i decinfiktionsmiddel hvis emnet
ikke er rengjort først.

venlig hilsen
Filip Jørgensen

Den 6. januar 2015 kl. 12.58 skrev Mathias Madsen <mathiasmad...@hotmail.com