Lyder fornuftigt, Ole (Wolf)

Desinfektionsvasken med varmt vand undrede også mig - jeg slutter efter grundig
rengøring i PBW/Keg Clean (basisk) og grundig skylning af med en no-rinse
opløsning af Star San (i koldt vand) - ca. ½ liter, ryster gærspanden godt så
der kommer godt med skum, og lader den stå i 5-10 minutter inden jeg dræner af.
Lige inden jeg lader den afkølede urt stryge i spanden tømmer jeg en ekstra
gang.

Det har virket til UG for mig.

VH
Jan