Og det burde også virke i Open Office, hvis ikke du har Word. Men det kan være, at Open Office er ved at være forældet, den blev jo erstattet af Open Libre for et par år siden (her er et link:
https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/ )

Hvis du skal opdatere drivere til din Canon printer, så er det sikkert dette link, du skal bruge (se punkt 7 eller 8) :
http://www.canon.dk/support/consumer_products/products/fax__multifunctionals/inkjet/pixma_mx_series/pixma_mx340.aspx?page=1&type=download

Jeg kom i øvrigt i tanker om, at dit papir jo også skal ligge temmelig nøjagtigt i papir-indfødnings-bakken.

vh. Klaus Ankerstjerne