Bon vespre

> Proposo opinions sobre el disseny del cartell de la Festa Major 2002.

Precisament aquest any, al jurat que va triar el cartell entre els 43
presentats hi havia majoria de representants del món gràfic i artístic
local.

Jo mateix vaig participar en la selecció, en qualitat de membre de la Junta
del PMC, i he de dir que n'hi havia uns quants cartells que m'agradaven més
que el guanyador (que, en la meva opinió personal, dona massa importància a
les vessants nocturna i alcohòlica de la Festa Major). Probablement alguns
d'aquests responien més als criteris que en Gerard i en Joan apunten en els
seus missatges.

Tanmateix, també es van haver de considerar aspectes tan diversos com:

* Ara mateix recordo una proposta de disseny més 'actual', però girava al
voltant de la fotografia d'un carquinyoli. Què haurien dit els pastissers
locals?
* També en recordo un altre amb un disseny molt agradable i festiu, tipus
'línia clara', però en el perfil de poble que sortia al fons, el campanar de
l'esglesia era punxagut, gens semblant al de la nostra Santa Maria.
* Altres dissenys es basaven en l'escut anterior (no normatiu) del
municipi...
* Hi havia il.lustracions molt maques, però la tipografia era il.legible
* etc.

Per als qui vulguin fer de jurat 'a posteriori', crec que durant la Festa
Major es podran veure exposats tots els cartells presentats. Em sap greu no
recordar ara mateix si serà a Sant Corneli o a la Sala de les Columnes.

En qualsevol cas, trobo molt positiu que:

* Hi hagi hagut una participació considerable (des de Cardedeu fins a
l'Argentina; hi deuen haver ajudat el premi en metàlic i la difusió de la
convocatòria per Internet)
* Els ciutadans manifestin la seva opinió. Potser l'any vinent es puguin
incorporar noves opinions i sensibilitats.

Cordialment,

Albert Cuesta <acuesta@thesaurus.es>
Thesaurus Serveis Documentals

La llista de correu CARDEDEU és una iniciativa del Cardedeu Online Club
<http://www.cardedeu.org/club/> amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals
<http://www.thesaurus.es/>. Instruccions de
participació, altes i baixes a <http://www.thesaurus.es/c10/llista/>

Respondre per correu electrònic a