[Aykut Bey, mesaj doğrudan bana gelmiş olmasına rağmen, bu konuyu liste
ile paylaşmak istedim. Umarım sizin için sorun olmamıştır.]

Aykut Caglayan <[EMAIL PROTECTED]> writes:
> Ogrenci degilim, esasen muzikle ugrasmaktayim _ Algoritmik kompozisyon
> uygulamalarinda Common Music'i kullanmaktayim.

Çok iyi! Projenin gelişimi hakkında bizleri de haberdar etmeniz
gerçekten çok güzel olur.

> Suistimal ile tam olarak neyi kast ettiginizi anlayamadim. Cevap verip
> vermemek size kalmis; ayrica bu cevaplarla sirket kurulmaz.
>
> Sorularima aldigim cevaplar Lisp'e olan ilgimi kamcilamiyor, hali
> hazirda uzerinde calistigim uygulamamin ilerlemesini sagliyor.

Buna gerçekten çok sevindim. Bu tür sorular listeye hep ödev sorularını
soran öğrenciler tarafından taşındığından, sizi de aynı kefeye koyma
eğilimi gösterdim. Ne güzel bir gaf ki, böyle ilginç bir projeden
haberdar oluyorum!

Takıldığınız her konuda lütfen soru sormaktan çekinmeyin. Listenin en
cahili olarak, sizi cevapsız bırakmayacağımızı temin edebilirim.

İyi çalışmalar.