Herkese Merhaba,

1. Geleneksel Ankara Lisp ve İP (İşlevesel Programlama?) zirvesi yüksek
sayıda katılım ile Türkkonut/Çayyolu yakınlarındaki adını bilmediğim bir
alışveriş merkezi ve akabinde hemen onun yanındaki yine adını bilmediğim
bir bahçede (Nereye gittim ben ya?) vuku bulmuştur.

19 Mayıs, 11:00-18:30 saatleri arasında gerçekleştirilen bu etkinlikte

- Transactional stream'ler, t-stream'lerin paralel veri işlemedeki
  rolleri ve sağladıkları yararlar,

- Optimistic/Pesimistic locking in concurrent systems,

- STM, faydaları ve uygulama alanları,

- Lazy Evaluation ve çeşitleri,

- Birden fazla fiziksel sistem üzerinde dağıtık olarak sanal makina
  çalıştırılması, bu alanda hali hazırdaki teknolojiler ve uygulamaları,

- Compiler Generator'lar ve yüksek seviyeli dillerin bu sahada
  sağladıkları işlevsellik ve esneklikler,

- ...

konuları hakkında ateşli tartışmaların baş gösterdiği, fikir teatisinin
ortalığı felsefi anlamda bir savaş alanına çevirdiği, LOOP ve FORMAT
yüzünden kan davası çıkmasına ramak kalan, eğlenceli, hoş bir sohbet
ortamı yaşanmış, yaşatılmıştır.

Zirvenin ardından, yapılan fikir alış-verişleri doğrultusunda bir