Jeg har prøvet at finde ud af hvad RAWSUBTRACT står for.

Et decimaltal (float) fylder 4 bytes, og har en præcision på ca 7
decimaler.
Hvis man vil have 10 decimalers præcision bliver 1,0 til 1,0000000562 eller
lignende.

Af en eller anden grund er der nogen der ønsker at bibeholde disse upræcise
værdier,
der bl.a. gør at (0,3 - 0,2 - 0,1) ikke bliver 0, men istedet
0,000000000000000002775557561 eller lignende.

Hvad skal vi oversætte det med?
Mit forslag er RÅ.SUB eller RÅ.SUBTRAKTION

Venligst
David