Hej alle

Efter 2-3 års pause er jeg startet med at bidrage til oversættelsen igen.
Jeg håber, I har tilgivet det rod, jeg lave den gang -- jeg har i hvert fald
lært af det og ikke glemt det.

Vil en af jer kodekyndige prøve at gå listen over vores kritiske fejl
igennem?
Jeg er humanist og ikke trænet i kodning, men har alligevel mistanke om, at
en del af fejlene egentlig ligger i den engelske original.
I 2-3 tilfælde, hvor jeg er næsten sikker har jeg rapporteret min mistanke
via linket over den engelske original.
Men det ville nok være mere effektivt, hvis en kodekyndig kiggede på
strengene og evt. indberettede et bundt af hurtigere kanaler.

Med venlig Hilsen

Steen Rønnow