Hej Leif

Det er ikke fordi jeg ikke læser dine mails, men jeg har ikke selv haft
overskuddet i denne tid til at bidrage.

Jeg ser intet problem i at du selv godkender oversættelserne. Hvis ingen
andre er der til det, er det jo den eneste fornuftige vej at gå. I visse
andre oversættelsesprojekter er der slet ingen godkendelsesproces.

Når det gælder ADD, så har jeg tidligere forklaret (eller forsøgt at
forklare) at det du taler om er urelateret til den diskussion, der har
været om FORECAST-funktionerne. Måske du overså den mail fra mig. Det korte
af det lange er at det er fuldt konsekvent at FORECAST-funktionerne slutter
på .ADD og at andre slutter på _ADD. Det bør efter min mening være sådan;
andet ville være ukorrekt, da vi skal følge det engelske oplæg. Det er kun
FORECAST-funktionerne, der skal slutte på .ADD.

Mvh.
Jesper