Hej Leif

Du fortjener et svar. Jeg læser alle indlæg her, men ellers bruger jeg den
begrænsede tid jeg kan afsætte til LibreOffice til oversættelser eller
godkendelser, ikke til debatter - med mindre det er konkrete diskussioner
om specifikke oversættelser.

Når man som du er ildsjæl på et område, kan det til tider være frustrerende
kun at føle tomhed omkring sig. Det er godt, at du kommer med dine
indspark. Jeg selv fx tager en lille, eller nogle gange større,
oversættelsesrunde, når jeg bliver "mindet om det" på denne måde. Jeg har
andre områder, hvor det er mig, der er ildsjælen, men her er jeg altså en
af de - ikke så intitiativrige - bidragydere, der forhåbentlig tilsammen
får det til at lykkes i den sidste ende.

Mvh Werner