Hej Leif

Jeg så først din mail nu. Er det stadig relevant at få erklæringen oversat?

Jeg kan se den omtaler et møde, som efter planen skulle være blevet afholdt
i går 15. februar, så nu vil det måske være en lille smule mærkværdigt at
oversætte den direkte som den er, tænker jeg. På den anden side kunne en
oversættelse dog stadig være udgangspunkt for en anden erklæring med en
lettere ændret formulering.

Mødet endte i øvrigt vistnok med at de stemte ja for at forberede en
genindførelse af Windows ("The city's general council this week voted to
investigate how much time and money it will take to build a Windows 10
client for use by the city's employees." [1])

[1]: http://www.linuxinsider.com/story/84307.html

Jeg vil gerne oversætte erklæringen, men selvfølgelig kun hvis du stadig
mener det er relevant.

Mvh.
Jesper