Ingen har kommenteret mit indslag fra fire dage siden. Jeg foreslår derfor
nu at vi ændrer disse fire for at få konsistent sprogbrug:
WEEKNUM  -> UGE.NR (Tidligere: KALENDERUGE)
ISOWEEKNUM -> ISOUGE.NR (Tidligere: ISOUGENUM)
WEEKNUM_OOO -> UGE.NR_OOO (Tidligere: WEEKNUM_OOO)
WEEKNUM_EXCEL2003 -> UGE.NR_EXCEL2003 (Tidligere: WEEKNUM_EXCEL2003)

Nogle indvendinger?
Venligst, David