Мо? вiтання шановному панству!

Ну, коли вже тут йдуть оффтопи... Дозвольте i я...

Iснуэ потреба сабжа, бо у природi я бачив тiльки рос. мовнi синтезатори,
а користуватись ними для читання/писання укр. текстiв -- одна гидота.
От я i вирiшив сам його написати. Але якщо з програмуванням я i сам якось
впораюсь, то щодо власне самого синтезу... я не знавець.
Таким чином, постають наступнi питання:
* Як створити (а може десь взяти) фонеми?
* Якщо створювати, то для кожного складу (тобто для кожно? комбiнацi?
приголосна+голосна лiтер), або тiльки для приголосних звукiв (з
варiантом м'яка/тверда) та голосних (на скiльки я розумiю, це i э фонеми).
* Як бути з наголосом, треба записувати кожну фонему з варiантом у
наголосi, чи можна у процесi синтезу цим керувати (наприклад, пiдвищуючи
гучнiсть необхiдного складу).
* Чи iснують якiсь правила наголосу, чи треба вести файл зi словником
наголосу слiв?

Поки це всi питання.
Якщо у когось э необхiднi знання або досвiд, дуже прошу допомоги.

Прошу вибачити за помилки у постi -- пишу майже навмання -
користуючись рос. мовним синтезатором, вiдтак деяких лiтер просто не
бачу.

~~
Роман
кiнець зв'язку