Hei.

Først vil jeg si at jeg er strålende fornøyd med versjon 1.1.3. Har også
installert denne på Windows Terminalserver og det fungerer helt utmerket.
Jeg var veldig spent på versjon 2.0 Beta, og har nå testet denne en stund
lokalt på egen PC. Forøvrig en nyydelig layout :o)

Jeg har imidlertid oppdaget noen bugs:

Writer:
Ved bruk av angrefunksjon 'Ctrl+z' etter automatisk Stor Forbokstav etter
punktum crasher OO. Etter crashen dukker det opp et vindu hvor feilen kan
rapporteres inn til Sun, men dette vinduet crasher også når 'Send'-knappen
trykkes. Etter dette gjenopprettes dokumentet helt fint.

Calc:
Ved klikk på knappen 'Forhåndsvisning' av utskrift crasher OO.
Gjenoppretting fungerer fint etterpå.

Mulig disse er rapportert inn tidligere, men bedre med én gang for mye enn
for lite :o)

Med vennlig hilsen
Albert E. Olsen AS

Terje Helberg