Hei,
Har brukt Open Office en stund, og er kjempefornøyd. MEN, nå har jeg fått ny PC, og har prøvd og laste ned installaesjonen fra hjemmesida på:
http://no.openoffice.org/indx.html
Med linken øvers på sida til:
ftp://sunsite.dk/mirrors/openoffice/localized/nb/2.0.3/OOo_2.0.3_Win32Intel_install_nb.exe
Men det har kun resultert i mye venting den siste uka. (Fungerer ikke-error).
Er litt oppråd, da alle mine dokumenter er lagra i OpenOffice-format.
Blir det mulig og laste ned OpenOffice seinere?

Vennlig hilsen

Dag Arne Rødsjø
7113 HUSBYSJØEN
Telefon: 91353436