Hei,

jeg er lærer på en videregående skole der jeg også driver litt brukerveiledning. Ifjor gikk vi fra MS Office til OpenOffice og er stort sett fornøyde med det. Men kjenner dere noe til om det i nærmeste fremtid blir laget noen form for automatisk oppdatering av OOo? Litt av jobben min blir å avinnstallere gammel versjon og installere ny versjon når det kommer. Eller er det allerede en mulighet som jeg ikke har oppdaget? evt. andre triks for å slippe denne av og på installeringen?

mvh Trond Aarsland