Hei

Har i løpet av dagen lastet ned og installert OOo, bokmålsversjonen for Windows, på 2 maskiner, en under Win XP og en under Win98. For disse to gikk operasjonen greit, installerte og stavekontroll uten problemer. Så kom jeg til min egen maskin i kveldingen, den går pt. under Win98. Første nedlastingen så grei ut, men ved installasjonen var det en .cab fil som ikke kunne brukes, 1335. Nytt forsøk gikk ikke bedre, men da var det ikke mulig å få startet installasjonen i det store og hele. Tredje forsøket ga samme feil som for første forsøk, dvs. 1335 filen var ikke brukbar.

Nå gjør jeg et siste forsøk før jeg gir opp og installerer OOo 2.3.1 igjen mens jeg venter på en brukbar nedlasting. For øvrig er bandvidden på filtjeneren ikke akkurat verdens beste, bredbåndet går med modem-fart.

Dette til orientering. Jeg vet ikke hvor feilen ligger, men hvis det er maskinen min så var det rart at feilen opptrådte på samme sted 2 ganger.

Mvh Nils M. Nielsen
Fornøyd daglig bruker av OOo.