Hei igjen

Forsøkte meg på morgenkvisten med en ny nedlasting av OOo 2.4.1 fra no.openoffice.org. Lastet ned bokmålsutgaven av programmet. Alt så ut til å gå greit. Startet så installasjonen, uten å fjerne OOo 2.3.1. Forløp greit inntil midt under kopiering av nye filer, som gangene før. Så poppet det opp samme feilmelding som sist: Feil 1335. Kabinettfilen openoffice.org-core05 som kreves for denne installasjonen, er skadet og kan ikke brukes. (Refererte vel feil nr. på .cab filen i går, når en må ta ting på hukommelden ...)

Ved dette forsøket hadde jeg ikke fjernet OOo 2.3.1, Den ble effektivt ødelagt ved installasjonen. Hadde håpet at det ble generert en ny installasjon, og ikke sletting av gammelt program, navnene er tross alt forskjellige via versjonsnr.

Jeg begriper ikke hva som går galt. men det skjer på samme plass hver gang. Gikk greit med de to forste nedlastingene og installasjonene i går, den ene på en Win XP PCog den andre på en Win 98 PC. Denne maskinen er en Win 98 PC, som har kjørt OOo fra dens spede begynnelse. Har ellers ingen problemer med nedlasting.

Mvh Nils M. Nielsen