<sleeping.pil...@gmail.com> wrote:
> Jag lade upp en enkel hemsida. Hör av er snarast ifall ni hittar
några
> problem.

Bra! :-)

Nu såg jag nya språkliga funderingar dock.

"LibreOffice är ett omfattande kontorspaket av professionell kvalitet
som du gratis kan installera och använda. Det finns en stor bas av nöjda
LibreOffice-användare över hela världen, mycket tack vare att
LibreOffice finns på fler än 30 språk till alla större operativsystem,
inklusive Microsoft Windows, Mac OS X och GNU/Linux (Debian, Ubuntu,
Fedora, Mandriva, Suse med flera).
Du kan ladda ner, installera, använda och distribuera LibreOffice
fritt, utan rädsla för att göra intrång mot någons upphovsrätt eller att
binda upp dig till en leverantör."

Borde det inte vara ett "och" mellan "30 språk" och "till" ?
Man gör intrång "i" någons upphovsrätt

/Daniel

Daniel Melin
Kammarkollegiet
Statens inköpscentral
Besöksadress: Birger Jarlsgatan 16, Stockholm
Telefon: +46 8 700 07 74
SMS: +46 73 427 57 22
E-mail: daniel.me...@kammarkollegiet.se
www.kammarkollegiet.se/statensinkopscentral