Jag tror att de syftat på de paketnamn som normalt används av
distributionerna.
Så att du enkelt ska kunna skriva in apt-get -i gtk. I originaltexten är
dessa
markerade med ett annat teckensnitt för att förtydliga detta, vilket även
jag
kommer att göra innan jag publicerar. Förutsatt att jag inte hinner att
glömma det.

/Niklas