Bara en tanke...

Fördelen med en lösare anknytning till LibO är att vi skulle kunna bygga upp en
svensk användargrupp för användare av open office-derivat i vidare bemärkelse.
På så vis skulle vi stå utanför "politiken" kring de olika projektgruppernas
framtid, t ex vad som händer med Apache Office i framtiden. Vi som är med på
den här listan har väl förmodligen alla använt OOo innan LibO och ingen vet väl
vad vi använder i framtiden...

Tycker inte att det skulle behöva hindra att vi länkar till ett sådant forum
från LibOs svenska sida under rubriken support eller så.

Ett sådant forum skulle också kunna vara den bas för DSSO som efterfrågats.

Som sagt, bara en tanke...

/Björn M

Björn M
bj...@verklighet.nu