Det verkar som om bitarna börjar falla på plats. Jag kan även tänka mig ett
pengabidrag.

Jag tror också att vi kan få in en del på frivilliga bidrag. Jag har en
Flattrknapp på min blogg och får i stort sett in så att det täcker driften
och där ar en hel del trafik som kostar. Jag tycker vi ser till att ha en
sådan knapp och en klistrad tråd där vi presenterar villkoren forumet drivs
på och att bidrag är välkomna. Om det finns tillräckligt med webbkunskap
borde vi ha ett enkelt sätt att sätta in en slant på ett konto. Till att
börja med kan vi annars kanske be folk som vill donera att ta kontakt med
moderatorerna så kan vi maila ett bankkontonummer. Någon av oss som står
bakom forumet skulle kunna fixa ett specialkonto på sin bank.

Alternativet kan i längden bli att vi måste köra med reklam och det vill
säkert alla slippa och är beredda att betala litet för.

Hälsningar
Påvel