Hej Påvel

För min del skulle det fungera att skjuta mötet lite, vet dock inte vad de andra har att säga om det?

Jag glömde bort att nämna det senast men det vore bra ifall alla har en mikrofon så att vi kan köra ljudet genom datorn.

När det kommer till TeamViewer så kommer du att få en länk via e-post där det finns en länk. Om du följer den länken så kommer ett program att laddas hem och startas. Om du vill kan du redan nu titta lite på http://www.teamviewer.com/sv/

Med vänlig hälsning
Niklas Johansson