Har försökt låta det hela sjunka in lite vilket går sisådär. ;)

Jag kan inte riktigt hjälpa att tycka att arkiv är den bästa allmänna beskrivningen. Har aldrig gillat översättningen förråd då jag inte associerar det tillräckligt med program, filer eller för den delen dokument. Ett mallarkiv, dokumentarkiv eller programarkiv känns då närmre för mig. Jag har visserligen inga större problem med programförråd som ett sammansatt ord men tycker inte att det är tillräckligt starkt fristående. Vi är inte tvingade att använde ett och samma ord på alla ställen men det förenklar
översättningsarbetet en hel del.

För att få känna på förråd en gång för alla så har jag nu lagt in det som översättning.
Denna översättning kommer in i RC2 som borde vara ute nästa vecka.

Jag ska försöka komma ihåg att lyfta frågan igen i slutet av nästa vecka.

VIKTIGT!
Ska vi inte kalla det för förråd så måste vi ha ändrat det innan den 27:e (men inte innan
nu på söndag). ;)

En lista över hur repository är översatt just nu:

 * Förråd
 * Kunde inte skapa förrådet "$1".\n
   Det kanske redan finns ett förråd med samma namn.
 * Fel vid flytt av följande mallar från förrådet $1 till mapp $2.\n
   $3
 * Nytt förråd
 * Synkroniserar förråd för %NAME-tilläggen

Med vänlig hälsning
Niklas Johansson