Hej

Vi har fått en möjlighet att få en svensk instans av Askbot. Jag skulle nog beskriva Askbot som en typ av supportforum och är ett komplement till e-postlistorna. Om du inte vet vad askbot är så ta gärna en titt på den engelska versionen här:
http://ask.libreoffice.org/en/questions/

För att vi ska få driva en svensk version krävs dock att vi får ihop två moderatorer som framför allt hjälper till att hålla borta spam. Hör gärna av er till mig om ni vill veta mer.

/Niklas

PS. Jag skriver till både users- och discuss-listan för att nå ut till så många som möjligt så att vi inte går miste om denna möjlighet i onödan.