אמרתי ואני עדיין אומר שאין צורך לנהל או את הקהילה, יש צורך במסגרת כספית
ובגוף ייצוגי.

כסף:
* טיפול בהוצאות קטנות, למשל רישום דומיינים שאפשר פשוט לממן מכיס העמותה
* מסגרת כספית ומשפטית לפרויקטים גדולים יותר, בפרט כנסים. שככלל ממנים את
עצמם אבל צריכים גוף משפטי עם ארנק.
* ככל שנוצרים עודפים משמעותיים מימון פרויקטים בינוניים.

גוף ייצוגי: בשביל שיהיה שם בפעילות לוביסטים. בשביל שיהיה אפשר למצוא אותנו
כשמחפשים ליצור קשר עם הקהילה.

העמותה במידה זאת או אחרת עשתה ועושה את כל הדברים הללו.