וועדת הביקורת כשמה כן היא, תפקידה לבקר את התנהלות העמותה. לדאוג למנהל תקין,
עבודה יעילה, שפעילות העמותה תואמת את מטרותיה וכיוב.
הסמכויות של וועדת הביקורת מוגבלות, יש הסמכות לההעיר הערות לוועד וכן להעלות
דברים לידיעת כלל החברים.
אצלנו בעמותה וועדת הביקורת מכותבת על רשימת התפוצה של bo...@hamakor.org.il
וככזה מעודכנת בכל ההתנהלות והדיונים הפנימיים.
לא נדרש הרבה, למעשה נדרש לקרוא קצת דוא"ל ולצעוק עם רואים שחיתות, אין שחיתות
אז לא נדרש לעשות הרבה. היו בעבר מעט חילוקי דעות לגבי תפקיד וועדת הביקורת
כמה היא מוגבלת לנושאים של מנהל תקין אל מול כל נושא שבו חברי וועדת הביקורת
עשויים לא להסכים עם מי מחברי הוועד.