שלום,

נראה שיש הסכמה רבתי על מעבר למועדים קבועים.
בחודש מרץ כבר נקבע מפגש פיתוח ל-14/3 במשרדי ראונד רובין (תודה על האירוח!)
והוא ישאר במועד זה.
המפגשים הבאים לאחריו יתקיימו בתאריכים 5/4 (יום רביעי הראשון של אפריל)
ו-20/4 (יום חמישי השלישי של אפריל), ולאחר מכן נמשיך לפי אותה חוקיות מדי
חודש.
בהזדמנות זו אנו גם נשמח למתנדבים לאירוח המפגשים - מי שמעוניין מוזמן ליצור
קשר לגבי הפרטים.

תומר בריסקר
חבר ועד עמותת המקור

יום טוב,