דבר ראשון, כל הכבוד על היוזמה והביצוע שלה!

הערות:
באופן כללי- כדאי להוסיף מקום בו ניתן לסמן (או פשוט לכתוב בוצע) שהמשימה
בוצעה, אולי גם לאפשר סימון של המשימה בתהליך ביצוע, במיוחד בדברים שמתנדבים
מבצעים כדי שלא יהיה מצב שמישהו מתחיל לבצע משהו שכבר בוצע או בתהליך ע"י
מישהו אחר ובכלל בשביל הסדר הטוב.

הגדלת האיתנות הפיננסית של העמותה:
* ניטפיקינג, לגבי שליחת תזכורות לחברים לשלם את דמי החבר וכדומה- לדעתי זה
צריך להיות חלק מהמערכת הממוחשבת שמנהלת את חברי העמותה, כך שתפקיד
המנכ"ל/מתנדב האחראי יהיה רק לוודא שהכל בסדר עם זה ורק אם המייל לא נשלח
לשלוח בעצמו.

מתנדבים:
אני אקח על עצמי את ניהול המתנדבים ולוח המשימות של העמותה.

יח"צ:
אני יכול לקחת על עצמי את הניוזלטר ולהוציא אותו אחת לחודש.

כמובן שאם צריך עזרה נוספת אשמח לעזור :)

שוב, כל הכבוד על היוזמה
משה