----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä : kari.h...@kolumbus.fi
Pvm : 06/03/2017 - 16:26 (S)
Vastaanottaja : dx@hard-core-dx.com
Aihe : [DX] Kenties, kenties

Tuntuu siltä, että tätä sivustoa ollaan ajamassa alas.
Virus-epäilyt, katkokset, välinpitämättömyys vastailussa
ja Riston häärääminen SDXL:n "kestokansikuvapoikana" facebookissa voisi
viitata tähän.

Itse olen odottanut HCDX:n "staffin" vastausta toista viikkoa.
Tänä aikana on tieni OLLiin ollut suljettuna. Lokaukseni ovat toki
mitä ovat. Ehkä rima on asetettu monta pykälää korkeammalle
ja jo pelkkä KKH sulkee pääsyn, kun tiedetään mitä "roskaa"
täältä on tulossa.

Johonkin minä lokaukset laitan. Täytyy katsella.
Olen eronnut SDXL:n jäsenyydestä 1.1.17 alkaen.
73´s KKH

PS. Tulleeko näkyville sensuroimattomana ?