Minulla oli kauan sitten sama tilanne, login OLLiin meni jotenkin jumiin. Tein uuden tunnuksen jolla se sen jälkeen on onnistunut. Login-tunnus on siis eri asia kuin palstalle lokauksen perään tuleva nimimerkki. Tämän jumin syy ei minulle selvinnyt, eikä ole kiinnostanutkaan sen jälkeen kun homma lähti taas toimimaan. Sähköpostiosoitetta ei tarvinnut vaihtaa ainakaan minun tapauksessani, ei myöskään nimimerkkiä.

Viime aikoina en ole itse kokenut ilmapiiriä täällä mitenkään negatiiviseksi. Joitakin vuosia sitten oli joitakin episodeja jotka eivät olleet kunniaksi keskustelukulttuurille, jos oletetaan että sellainen kulttuuri on olemassa. Omallakin suhtautumisella saa yhtä ja toista aikaan.

73 de JTS

- - -