Ja tylko dodam, iż na menadżerze okien "awesome" + gauke (drop-down
terminal) mam podobnie. Czasami jak "pokaze" sobie terminal, to mam
jakieś bugi podobne do tych ze screenshotów pokazanych wcześniej.
Problem polega na tym, iż Awesome za każdym razem robi zmianę
wielkości okna. Do tego czasami na chama okno rozmowy przesuwa na samą
górę (przez co zamiast widzieć wiadomość najnowszą, widzę najstarsze).

Pewnie ta informacja nic nie pomoże, ale skoro kończą się pomysły, to
może i ta informacja pomoże. Acz, to może być zupełnie inny problem.

Dodatkowe info: u mnie irssi się tak nie psuje.

--
Pozdrawiam
Dominik "Socek" Długajczyk

Odpowiedź listem elektroniczym