W dniu 2012-02-08 06:51, Michał Malisz:

on -a msg,chat * !^beep -f 3000 -l 125
Problem w tym, że to wykonuje się po stronie serwera.

No tak... Ja mam serwer domowy zaraz obok stacji roboczej na biurku.

Może to zbyt skomplikowane, ale możnaby uruchomić jakiś streaming VLC (czy inny) na serwerze, z którego wysyłany byłby dźwięk w razie nadejścia wiadomości do klienta streamingu, a przez całą resztę czasu leciałaby cisza. Nie wiem jak tam masz z łączem i czy taki stały pusty (z dźwiękiem wiadomości co jakiś czas) streaming by ci nie przeszkadzał (chociaż może jakiś streaming ma w sobie funkcję, żeby nie transmitować zbędnej ciszy, nie znam się niestety), ale jak wczoraj u mamy w pracy, w zwykłym gabinecie pielęgniarek (nie żadnego lekarza czy szefa), zobaczyłem kompa z łączem 75Mbps DL i 50 Mbps UL to mi szczęka opadła. Myślałem, że tak to tylko w serwerowniach. Ale faktycznie - 500 MB z noc.gts.pl pobrało w około minutę. I tyle samo w chwilę więcej wysłało. Więc pewnie przy dzisiejszych łączach nawet ten pusty streaming nie byłby niczym szkodliwym. No ale to wszystko zależy od konkretnej sytuacji.

Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedź listem elektroniczym