Witam!

Ignore w porownaniu z blockiem dziala o tyle inaczej ze uzytkownik nie
wie ze nie widzimy co do nas pisze.

Chcialbym  utrzymac  taka  funkcjonalnosc,  ale  tez raz na jakis czas
przegladnac  co  do  mnie  pisano. Jednak jak ktos jest jako ignore to
logi dla niego nie sa tworzone.

Meczy  mnie  czesto  ze pewne numery pisza i wyskakuja mi nowe okienka
wiec   chcialbym   albo   ich  ignorowac  i  jakos  wlaczyc  logowanie
wiadomosci,   albo  zamiast  ignore  sprawic  by  nowe  okna  sie  nie
pojawialy. Dopiero jak sam utworze okno rozmowy z taka osoba.

Mysle  ze  problem  jest przedstawiony na tyle czysto ze ktos znajdzie
jakis wspanialy pomysl na jego rozwiazanie.

--
Pozdrowienia,
 Maciej Kwasniak

Odpowiedź listem elektroniczym