*** From [EMAIL PROTECTED] (Konrad M Lepecki)

Witam!
Sz. P. Miroslaw Wiechowski napisal:

> To nie musi byc program Kazaa - wystarczy dowolny inny, ktory
> wspolpracuje z siecia Gnutella. Ja uzywam "Morpheus", ktory
> uchodzi powszechnie za najlepszy i b. prosty w obsludze, choc
> rowniez Kazaa ma wielu zwolennikow.

Acha, a czy moze byz "Gnotella"?  Mam to zainstalowane.

Pozdrawiam,

Konrad M. Lepecki
http://members.tripod.com/~tytus/Welcome.html

Lista 'Forum Zagraniczne'          Administrator: [EMAIL PROTECTED]
Archiwum: http://www.mail-archive.com/forum.zagraniczne@3w3.net

Odpowiedź listem elektroniczym