*** From [EMAIL PROTECTED] (Tomasz Iwanowski)

Sz. P. Ted,
zgadza sie, ale czlek ma tylko tyle czasu na czytanie. posrod tego co przeczytalem,
to najbardzej podobal mi sie 'miedzynarodowy zyd' Forda;
mam tez po polsku.

_________________________________
Szanowny Panie Tomaszu:
Jesli chodzi o ksiazke R. Findley'a to jako jedna nie
wiele wnosi do kwestii Zydoizmu w USA. Rzem z innymi,
tak, a najwiecej z ksiazka Hennecke Kardel'a. Ale kto
dzis czyta ksiazki? Masy nie!! Jesli chodzi o "link",
to prosze przyjac do wiadomosci ze zostal usuniety z
Archives of Los Angeles Times. Ktos jeszcze przed
usunieciem zdolal uratowac wyjatek. Jestem w
posiadaniu calosci odcinka gazetowego i moge sluzyc
jego kopia za zwrotem pocztowej oplaty.
Z pozdrowieniem - Ted.

--- Tomasz Iwanowski <[EMAIL PROTECTED]>

... ciach ...