Mehmet CELIK yazmış:
Selam,
Pek uğraşmadım ama az cok ilgilenmistim.. Wpad secenegini (DHCP Option 252) kullanarak ISA Server uzerinde bu islem yapilabilmektedir. Tabii ki burada DNS ile birlikte DHCP ayarlarinda Wpad tanimlamasi (Ornek: http://isa_server_ip/wpad.dat) yapilmalidir. Daha sonra, ISA Server uzerinde "Otomatik proxy yapilandirmasini yayimla" seklinde bir opsiyon olmali ve bu acik hale getirilmelidir. Bu secenek aktif edildikten sonra, DHCP uzerinde IP alan birisi ayni zamanda Wpad.dat dosyasi icin ISA Server'i da tespit edecektir. Bu nokta da ISA Server Wpad.dat dosyasini okumaya gelecek istemciler icin "Listen" pozisyonda bekleyecektir. Daha sonra istemcinin tarayicisinda (IE olma kosulu vardi sanirim..) "Proxy Ayarlarını Otomatik Algıla" secenegi aktif ise ISA Server Proxy tanimlari, direkt olarak DHCP ile gelmis olacaktir. Bu kadar hatirliyorum, eksigim yanlisim olabilir..
--
Saygilarimla..
Mehmet CELIK

> Date: Mon, 24 Nov 2008 15:49:03 +0200
> From: [EMAIL PROTECTED]
> To: freebsd@lists.enderunix.org
> Subject: [FreeBSD] Dhcp ile proxy
>
> Merhaba;
>
> Openbsd uzerinde dhcpd ve squid calistiriyorum. Dhcp server ile
> kullanicilara proxy sunucuyu option olarak gondermeye calisiyorum ama
> beceremedim. Bunun yapilabildigini okumustum. Bunu deneyen var mi ?

> [...]

MSN Spaces ile web günlüğünüze doğrudan e-posta gönderin. Fıkraları, fotoğrafları ve daha fazlasını karşıya yükleyin. Ücretsiz! Ücretsiz! <http://clk.atdmt.com/MSN/go/msnnksac0030000001msn/direct/01/?href=http://www.imagine-msn.com/spaces>

Hocam bu ISA Server specific bir teknik degildir herhalde ?
:)
Bunu squid ile deneyen var mi ?