Türkçe dpküman bir zamanlar ben de aramış ama çok geniş bir kaynak
bulamamıştım. Kurulumu port ağacından basitçe yapılabiliyor. Her bir modül
farklı portlardan kuruluyor. Hepsini kurabilir ya da sadece kullanmak
istediklerinizi kurup kullanabilirsiniz. 1 yıl kadar önce kurup birkaç ay
denemiştim. Ama kurum ihtiyaçlarına göre fazla kalabalık geldiği için şimdi
daha basit ve yönetimi kolay olan groupoffice kullanmayı tercih ettim.

Cevap