Tekrar Merhaba
# host gmaıl.com
gmail.com has address 209.85.171.83
gmail.com has address 66.249.91.83
gmail.com has address 64.233.161.83
gmail.com mail is handled by 40 alt4.gmail-smtp-in.l.google.com.
gmail.com mail is handled by 5 gmail-smtp-in.l.google.com.
gmail.com mail is handled by 10 alt1.gmail-smtp-in.l.google.com
gmail.com mail is handled by 20 alt2.gmail-smtp-in.l.google.com
gmail.com mail is handled by 30 alt3.gmail-smtp-in.l.google.com

gmail için çıktı yukarıdaki gibi görünüyor

02 Mart 2009 Pazartesi 09:54 tarihinde Ali Okan YÜKSEL

Cevap