Date: Wed, 11 Mar 2009 11:03:51 +0200
From: cahitgu...@gmail.com
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] NAS storage ekleme

Zaten amacımız paylaştırmak değil, sisteme bağlayabilmek bizim için daha
önemli. iSCSI için ek bir donanım kullanmak gerekiyor mu?

11 Mart 2009 Çarşamba 11:01 tarihinde Mehmet CELIK <bsd_dae...@msn.com> yazdı:

Merhaba,

Sanal makina da NAS yapabilirsiniz. Ama NAS protokol gereği SMBFS tabanlıdır.
SMBFS dosya sisteminin yetenekleri dahilinde FreeBSD Sisteminize ozellik
katabilirsiniz. Size tavsiyem iSCSI yapmanizdir. Gbit network uzerinde
70-80Mbyte/sec transfer hizlarina ulasmaktadir. Ayrica Sisteme fiziksel disk
olarak baglayip, uzerinde dosya sistemi de konumlandirabilirsiniz. Yani
formatlayabilirsiniz fakat NAS gibi paylastiramazsiniz.

--
Mehmet CELIK

> From: cahitgu...@gmail.com
> To: freebsd@lists.enderunix.org

> Date: Tue, 10 Mar 2009 23:46:02 +0200
> Subject: [FreeBSD] NAS storage ekleme
>
> Sunfire 4100 sunucuda VMware ESXi üzerinde çalışan FreeBSD 7.1
> sunucuya disk eklememiz gerekiyor. Ancak dahili olarak disk ekleme

> olanağı yok. VMware de USB ile bağlanan harici diski kullanamıyormuş.
> Bu nedenle 2 ya da 4 diskli bir NAS storage alıp bunu network
> üzerinden mount edip kullanmayı düşündük. Bu şekilde bir yapılandırma

> için mümkün olduğunca hızlı ve sağlıklı bir sonuç elde edebilmek için
> [...]

Windows Live™ ile e-posta kutunuzdaki işlevlerin çok ötesine geçin.
 Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın.

Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz
her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted

Cevap