Merhaba,

Listelerimize mail atmak icin uye olunmasi gerekiyor. Uye olunmadan mail atilamadigi icin
spam yapacak kisiler, asagida ismi gecen sirket gibi, once listeye uye olup, daha sonra spam atiyorlar.

Bu kiside ayni sekilde listeye uye olmus ve mailini gonderdi.
Bu alan adi ile ilgili gerekli onlem alinmistir.

Iyi calismalar dilerim

1236568627 + a...@abcbilisim.net "ABC Bilisim" <a...@abcbilisim.net>
1236845459 -manual a...@abcbilisim.net

Necati Ersen SISECI
EnderUnix Core Team Member
EnderUnix SDT ~ Turkey
http://www.enderunix.org

Tunç YURDAKUL yazmış:
Bigi paylaşımı grubu olduğundan dolayı yazmak zorunda hissettim.
Bu tarz spam maillere izin verildiğini bilmiyordum.
Moderatörün gözünden kaçmıştır diye düşünüyorum.
Unix türevleri ile uğraşan arkadaşların da benim gibi bu tarz maillere ayıracak vakitleri olmadığını biliyorum.

Herkese kolay gelsin