Date: Mon, 23 Mar 2009 16:37:01 +0200
From: ser...@emirci.com
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] PF HTTP header

eskiden
"1236772319.764    577 10.14.29.50 TCP_MISS/200 491 POST
http://gateway.messenger.hotmail.com/gateway/gateway.dll? - DIRECT/65.54.239.21
application/x-msn-messenger

1236772320.676    909 10.14.29.50 TCP_MISS/200 7380 POST
http://207.46.106.81/gateway/gateway.dll? - DIRECT/207.46.106.81
application/x-msn-messenger"

access.log dosyasında bu şekilde kayıtlar olur du şimdi neden dir göremiyorum
siz  acl msn url_regex -i gateway.dll kullanarak block lama yapıyormusunuz ben
bir çok defa denedim bu yontemi ama olmadı Windows Live Messenger kullanıyorum
bir faklılık olabilirmi sizce