Hello Cagri,

IBM ServeRAID aslinda yarim bir RAID yani isletim sistemi ile haberlesen bir
RAID (Host Raid diyorlar bazilari buna) yani isletim sistemi icinde (donanim
disinda) o raid destegi olmali. Kisacasi FreeBSD 'de onu RAID 0 olarak
goremezsiniz ne yazikki ya RAID kartini degistireceksiniz veya gmirror
kullanacaksiniz. Size tavsiyem gmirror kullanin ilk basta birinci diske kurun
sonra http://people.freebsd.org/~rse/mirror/ deki scriptlerle kendinize birinci
diskteki bilgileri ikinci diske mirrorlayip sonra bu olusan mirrordan
sisteminizi acin gmirror oldukca stabil bir yazilim. Solaris'in volume
manager'i da bu mantikla calisiyor..

--
Best regards,
 Omer                            mailto:of...@enderunix.org