Merhaba,

Samba servisini, FreeBSD veya Linux'a kurarak dosya paylasim sunucu
hizmetini calisir hale getirebilirsiniz.

Bununla ilgili belge linkleri:

http://www.enderunix.org/docs/samba.html
http://www.linuxfocus.org/Turkce/March2002/article177.shtml

Hangi isletim sistemine kuracaginiz tamamen sizin onceki tecrubelerinize
bagli. Hangi isletim sisteminde kendinizi rahat hissediyorsaniz ona
kurabilirsiniz. Performans olarak asagi yukari benzer sonuclar
alirsiniz.

Iyi calismalar.

-
Murat