From: Cagri Ersen [mailto:cagri.er...@gmail.com]
Sent: Wednesday, April 08, 2009 12:08 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] File Server

Mucip bey selamlar,

Aslinda FreeBSD üzerinde türkçe dil ve klavye sorunu bulunmuyor.
Sadece on tanimli gelmedigi icin kurulum sonrasi bu destegi sizin
aktif etmeniz gerekiyor.

Bunun disinda, konu biraz aliskanliklarla ilgili ama ozellikle bazi
noktalarda FreeBSD'nin cok guclu yanlari bulunuyor. Bunlardan birisi
de NFS.

--
Cagri Ersen
http://blog.cagriersen.net